אמבטיות באילת קונים רק במחסן למקצוען!

כל סוגי האמבטיות באיכות הגבוהה ביותר. שירות ללא תחרות!

החברות המובילות בשוק

אל גל, יועם, מד גל, גיבריט ועוד מותגים המובילים בענף הסניטציה והאינסטלציה

אחריות

אחריות מלאה יבואן רשמי

מגוון רחב

כל אביזרי הסניטציה לאבזור מלא של חדר האמבטיה מא'-ת' עם מגוון רחב של סגנונות ועיצובים

אמבטיות באילת - אמבטיות איכותיות ומעוצבות

אמבטיה בחדר המקלחת יכולה לשמש לרחצת ילדים קטנים ולפינוק שלנו המבוגרים.

אמבטיות FS

מקלחונים בהזמנה אישית לפי מידה במגוון וריאציות של פתיחת הדלתות ועיטורי הזכוכית. צוות מקצועי יעזור לכם לבחור את המקלחון המושלם לחדר האמבטיה שלכם.

אמבטיות מלבניות

מקלחוני חזית מהודרים במגוון סגנונות המתאימים לכל בית. עיצובים עדכניים וקלאסיים המשתלבים באופן מושלם בכל סגנון עיצוב פנים שתבחרו. מקלחוני החזית שלנו איכותיים ועמידים.

אמבטיות עגולות

המקלחונים השחורים מקנים מראה יוקרתי, משתלבים בסגנונות עיצוב רבים ומשדרגים כל חדר אמבטיה. המקלחונים השחורים הם מהנמכרים ביותר בשנים האחרונות ואהובים ביותר ע"י מעצבי הפנים.

ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של מקלחונים שחורים מכל הסוגים.

אמבטיות פינתיות

מקלחונים עגולים מקנים מראה רך וחמים לחדר האמבטיה, העיצוב שלהם קלאסי ורלוונטי תמיד. ניתן להשיג אצלנו מגוון רחב של מקלחונים עגולים במגוון סגנונות של עיטורי הזכוכית ופתיחת הדלתות.

אמבטיות באילת - למה אנחנו?

אם חיפשתם לרכוש אמבטיות באילת, הצוות המקצועי שלנו ילווה וייעץ לכם לכל אורך הדרך בעיצוב חדר האמבטיה שלכם. אנו שמים דגש רב על מקצועיות המוכרנים וניתן להתייעץ איתם בכל נושא הקשור לבחירה והתאמת האמבטיה.

כשאנו מעצבים מחדש את הבית וחדר האמבטיה עולים הרבה חששות ושאלות ועל מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, יש צורך בסבלנות וייעוץ מקצועי. אנו שמים דגש רב על שירות ועושים את המיטב על מנת לספק ללקוחותינו שירות מקצועי, אדיב וסבלני.

אנו עובדים עם החברות המובילות בשוק ומוכרים אמבטיות העומדות בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. אם חיפשתם אמבטיות איכותיות באילת, אצלנו תמצאו את מה שחיפשתם.