מקלחונים באילת קונים רק במחסן למקצוען!

כל סוגי המקלחונים, מגוון רחב ושירות ללא תחרות!

החברות המובילות בשוק

אל גל, יועם, מד גל, גיבריט ועוד מותגים המובילים בענף הסניטציה והאינסטלציה

אחריות

אחריות מלאה יבואן רשמי

מגוון רחב

כל אביזרי הסניטציה לאבזור מלא של חדר האמבטיה מא'-ת' עם מגוון רחב של סגנונות ועיצובים

מקלחונים באילת - מקלחונים איכותיים ומעוצבים

מקלחון איכותי ומפנק משנה לגמרי את חווית המקלחת ומוסיף לאיכות החיים. בבחירת מקלחון לאחר שיפוץ/בניה של בית חדש יש להתחשב בכמה פרמטרים כמו אילוצים של מבנה חדר האמבטיה, העיצוב הכללי של החדר והמאפיינים החשובים ללקוח.

הצוות המקצועי במחסן למקצוען ילווה אתכם לאורך כל הדרך בעיצוב חדר האמבטיה ובחירת מקלחון המתאים ביותר לצרכים שלכם.

במחסן למקצוען אילת תמצאו את כל סוגי המקלחונים הקיימים בשוק: מקלחונים חזיתיים, מקלחונים עגולים, מקלחונים שחורים ומקלחונים לפי מידה בהתאמה אישית. המגוון הרחב ביותר של מקלחונים באילת!

מקלחונים לפי מידה

מקלחונים בהזמנה אישית לפי מידה במגוון וריאציות של פתיחת הדלתות ועיטורי הזכוכית. צוות מקצועי יעזור לכם לבחור את המקלחון המושלם לחדר האמבטיה שלכם.

דוגמאות נבחרות:

מקלחוני חזית

מקלחוני חזית מהודרים במגוון סגנונות המתאימים לכל בית. עיצובים עדכניים וקלאסיים המשתלבים באופן מושלם בכל סגנון עיצוב פנים שתבחרו. מקלחוני החזית שלנו איכותיים ועמידים.

דוגמאות נבחרות:

מקלחונים שחורים

המקלחונים השחורים מקנים מראה יוקרתי, משתלבים בסגנונות עיצוב רבים ומשדרגים כל חדר אמבטיה. המקלחונים השחורים הם מהנמכרים ביותר בשנים האחרונות ואהובים ביותר ע"י מעצבי הפנים.

ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של מקלחונים שחורים מכל הסוגים.

דוגמאות נבחרות:

מקלחונים עגולים

מקלחונים עגולים מקנים מראה רך וחמים לחדר האמבטיה, העיצוב שלהם קלאסי ורלוונטי תמיד. ניתן להשיג אצלנו מגוון רחב של מקלחונים עגולים במגוון סגנונות של עיטורי הזכוכית ופתיחת הדלתות.

דוגמאות נבחרות:

מה צריך לדעת לפני שרוכשים מקלחון?

מחפשים לרכוש מקלחון באילת? לפני שתבחרו מקלחון חדש, הכנו לכם צ'ק ליסט שיעשה לכם קצת סדר:

  • מידות דרושות: נשמע מובן מאליו אבל לאחר לקיחת המדידה הראשונית שמטרתה לכוון אותנו בבחירת סוג המקלחון, יש לבצע מדידה מקצועית ע"י מודד אשר מבטיחה את ההתאמה המושלמת של המקלחון לחדר האמבטיה.
  • גובה: הגובה הסטנדרטי של חדרי האמבטיה הוא 2.30 מטר והגובה הסטנדרטי של מקלחונים הוא 1.80. אם התקרה שלכם במקלחת גבוהה/נמוכה יותר יש לשים לב כי גובה המקלחון מותאם למצב הקיים.
  • התקנה: מחיר המקלחון לא כולל התקנה, ישנם מתקינים מקצועיים שעוסקים בהתקנת מקלחונים וכדאי לבקש הצעת מחיר מראש להתקנת המקלחון ובכך להגיע מוכנים מראש עם תקציב לרכישת המקלחון דבר שיחסוך הפתעות ועוול בהמשך.
מקלחונים שחורים באילת באיכות הגבוהה ביותר, מגוון ענק ושירות ללא תחרות

מקלחונים באילת - למה אנחנו?

אם חיפשתם לרכוש מקלחונים באילת, הצוות המקצועי שלנו ילווה וייעץ לכם לכל אורך הדרך בעיצוב חדר האמבטיה שלכם. אנו שמים דגש רב על מקצועיות המוכרנים וניתן להתייעץ איתם בכל נושא הקשור לבחירה והתאמת המקלחון.

כשאנו מעצבים מחדש את הבית וחדר האמבטיה עולים הרבה חששות ושאלות ועל מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, יש צורך בסבלנות וייעוץ מקצועי. אנו שמים דגש רב על שירות ועושים את המיטב על מנת לספק ללקוחותינו שירות מקצועי, אדיב וסבלני.

אנו עובדים עם החברות המובילות בשוק ומוכרים מקלחונים העומדים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. אם חיפשתם מקלחונים איכותיים באילת, אצלנו תמצאו את המגוון הרחב ביותר מהחברות המובילות ביותר. ניתן להתרשם במגוון הרחב באתר היבואנים: אל גל, יועם, מדגל ועוד.