כיורים באילת קונים רק במחסן למקצוען!

כל סוגי הכיורים באיכות הגבוהה ביותר. שירות ללא תחרות!

החברות המובילות בשוק

אל גל, יועם, מד גל, גיבריט ועוד מותגים המובילים בענף הסניטציה והאינסטלציה

אחריות

אחריות מלאה יבואן רשמי

מגוון רחב

כל אביזרי הסניטציה לאבזור מלא של חדר האמבטיה מא'-ת' עם מגוון רחב של סגנונות ועיצובים

כיורים למטבח

ישנם סוגים וגדלים רבים של כיורי מטבח. אם אתם מתכננים מטבח חדש, רצוי לבחור קודם את הכיור וכך תוכלו להתאים את המטבח בדיוק לגודל הכיור שרציתם. במחסן למקצוען תמצאו את המגוון הרחב ביותר של כיורי מטבח באילת: כיורים לבנים, כיורים מנירוסטה, כיורים כפולים ועוד.

כיורים לחדר האמבטיה

הכיור בחדר האמבטיה מהווה פריט עיצובי בעל רושם רב. כיור חדש ובעל מראה עדכני משפיע על כלל המראה של חדר האמבטיה ומותיר תחושה של יוקרתיות. במחסן למקצוען תמצאו מגוון ענק של כיורים באילת מכל הסוגים המיועדים לחדר האמבטיה.

כיורים מונחים

כיורים מונחים מתאפיינים במראה ייחודי ויוקרתי ויש שיאמרו גם נוחים במיוחד. בבחירת כיור מונח אנו מרוויחים שטח אחסון גדול יותר כיוון שהמגירה מתחת לכיור ניתנת לשימוש לא כמו בכיור שקוע רגיל. ישנם סגנונות וגדלים רבים לכיורים מונחים ואת כולם ניתן למצוא אצלנו במחסן למקצוען.

כיורים מיוחדים

כיורים בעלי אופי ומראה ייחודי לפרוייקטים המשלבים פריטים בעלי מראה מיוחד ומרשים. במחסן למקצוען ניתן למצוא מגוון רחב של כיורים ייחודים לכל השימושים.

כיורים באילת - למה אנחנו?

אם חיפשתם לרכוש כיורים באילת, הצוות המקצועי שלנו ילווה וייעץ לכם לכל אורך הדרך בעיצוב חדר האמבטיה שלכם. אנו שמים דגש רב על מקצועיות המוכרנים וניתן להתייעץ איתם בכל נושא הקשור לבחירה והתאמת הכיור.

כשאנו מעצבים מחדש את הבית וחדר האמבטיה עולים הרבה חששות ושאלות ועל מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, יש צורך בסבלנות וייעוץ מקצועי. אנו שמים דגש רב על שירות ועושים את המיטב על מנת לספק ללקוחותינו שירות מקצועי, אדיב וסבלני.

אנו עובדים עם החברות המובילות בשוק ומוכרים מקלחונים העומדים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. אם חיפשתם כיורים איכותיים באילת, אצלנו תמצאו את מה שחיפשתם.