שירותי פירוק אסבסט באילת

פירוק אסבסט, פינוי אסבסט והטמנת אסבסט באילת והערבה

חברת יהלום רימון מורשית לביצוע עבודות פירוק ופינוי אסבסט ומספקת שירותים אלו בכל איזור אילת והערבה. על פי החוק, יש לפרק ולפנות כל מבנה אסבסט עד לשנת 2021 וזאת רק ע"י מורשים לעבודות אלו עקב הגדרתו כחומר מסוכן ומזהם לסביבה.

השירותים שלנו

פירוק אסבסט

הצוות המקצועי של חברת יהלום מבצע עבודות פירוק אסבסט באילת והערבה ומוכשר ומוסמך לעבודות אלו. פירוק אסבסט חייב להיעשות על פי חוק האסבסט אשר מגדיר כללי בטיחות לפירוק האסבסט והפינוי שלו. האסבסט מוגדר כחומר רעיל ונמצא כי קיים קשר בין שאיפת החומר למחלת הסרטן. לכן, כאשר נגשים לבצע עבודת פירוק אסבסט יש לוודא כי הקבלן מוכשר ובעל נסיון בעבודה.

פינוי אסבסט

פינוי אסבסט מחוייב בכללי בטיחות אשר מוגדרים על פי חוק האסבסט. לצוות המקצועי של חברת יהלום, כל הכלים והאביזרים הדרושים על מנת לעמוד בכללי הבטיחות ולבצע עבודת פינוי אסבסט מקצועית ויעילה.

הטמנת אסבסט

הטמנת אסבסט מתבצעת רק ע"י חברות המורשות ומוסכמות לכך. האסבסט שימש שנים רבות כחומר בניה נפוץ וכאשר הוגדר כמסוכן ורעיל חוקק חוק האסבסט המגדיר כיצד יש לפרק ולפנות את החומר. החוק מגדיר כי עד שנת 2021 יש לפרק מבני אסבסט. לצורך כך הוקמו מטמנות מיווחדות אשר מיועדות להטמנת אסבסט. הצוות של חברת יהלום מקצועי ומיומן בעבודות אלו ומספק שירותי פירוק אסבסט באילת, פינוי אסבסט באילת, הטמנת אסבסט ומספקת שירותים גם לכל אורך הערבה.

מה צריך לדעת לפני שמבצעים עבודת פירוק ופינוי אסבסט?

האסבסט הוא מינרל טבעי. האסבסט שימש שנים רבות כחומר בניה נפוץ. כאשר התבצעו מחקרים התגלה כי החומר מסוכן לאדם ולסביבה ונמצא קשר ישיר בין חשיפה לאסבסט ובין מחלות נשימה, סרטן ואף מוות. ישנם 6 סוגי אסבסט ורק 3 מהם מוגדרים כרעילים.

לאחר שנמצא כי האסבסט רעיל לאדם ולסביבה, חוקק חוק האסבסט אשר מחייב פירוק כל מבני האסבסט המהווים סכנה לאדם ולסביבה, עד שנת 2021.

חשוב לדעת כי ביצוע עבודות פירוק אסבסט, פינוי והטמנת אסבסט יכול להתבצע רק ע"י חברות אשר הורשו והוסמכו לכך. אסבסט הינו חומר מסוכן ואין להקל דעת בתהליך. חברת יהלום מספקת שירותי פירוק אסבסט באילת ומבצעת עבודות מקצועיות ויעילות.

קידוח בטון באילת, ניסור בטון באילת, הריסת מבנים באילת, משאבת חול באילת ועוד. חברת יהלום מקבוצת המחסן למקצוען

ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר לפירוק או פינוי אסבסט באילת