שולחנות עץ לאולמות אירועים – איך לבחור נכון? – קרלבר יבואנים

שולחנות עץ לאולמות אירועים - מה באמת חשוב לדעת לפני הרכישה?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

בחירת שולחנות עץ לאולמות אירועים היא משימה מורכבת, וכדאי לחשוב על כל האלמנטים המשפיעים על הבחירה מראש על מנת להימנע מטעויות שיכולות לעלות בזמן וכסף.

בהמשך המאמר:

בחירת גודל השולחן

באולמות אירועים, נהוג להציב שולחנות גדולים בהן משפחות שלמות יכולות לחלוק את זמן הארוחה. חשוב גם לשלב מספר שולחנות בגודל סטנדרטי ומספר שולחנות לזוגות על מנת לייצר אווירה נוחה יותר לאורחים שהגיעו בזוגות או עם מספר מצומצם של אנשים ובנוסף כדי לייצר מבנה עשיר יותר ומעוצב יותר לאולם.

צורת השולחן

צורת השולחן תבחר רק לאחר קביעת העיצוב והמבנה הכללי של האולם. שולחנות עגולים ושולחנות מרובעים/מלבניים יוצרים חלל שונה לגמרי וחשוב לשלבם נכון באולם האירועים על מנת להשתמש במרחב בצורה נכונה ולנצל את כלל השטח הקיים. שולחנות עגולים מעבירים תחושה משפחתית ליושבים בהם ומקנים תחושה יוקרתית עם המרחב הגדול שקיים בהם. עם שולחנות מלבניים/מרובעים ניתן לייצר מבנים רחבים יותר (לחבר שולחנות) וחשוב לשלבם גם כן על מנת לאפשר נוחות וורסטיליות מקסימאלית אשר בסופו של דבר יקלו על ההתנהלות באולם האירועים.

מחפש שולחנות עץ לאולמות אירועים?

שולחנות עץ ופלטות עץ מבית TRIPLE Z אירופה, איכותיים, מעוצבים במחירים מעולים

בחירת סוג העץ

שולחנות עץ לאולמות אירועים חייבים להיות איכותיים ועשויים עץ מלא. באולמות אירועים לרוב מוגשים מאכלים וכלים רבים לשולחן ובנוסף יש שימוש רב בחומרי נקיון, מה שתורם לבלאי מהיר. מומלץ לבחור עץ בגימור איכותי ועם גוון כהה אשר ישמור על מראה נקי וחדש לאורך זמן.

התאמת השולחן לעיצוב הכללי

השולחנות באולמות האירועים מהווים חלק נכבד מהמרחב באולם ולכן הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של האולם. כדאי לבחור שולחנות עץ אשר תואמים את העיצוב הכללי אך יחד עם זאת מומלץ לבחור שולחנות עץ לאולמות בעיצוב קלאסי ויחסית ניטרלי על מנת להשאיר אופצייה של שמירת השולחנות במקרה של עיצוב מחדש ושיפוץ של האולם.

דוגמאות לשולחנות עץ

בתמונות ניתן לראות אולם אירועים אשר ריהט את כל האולם בשולחנות עץ בכל הצורות, כולם בגוון אחיד וקלאסי שנראה מעולה ומחמיא לכל סידור שולחן. לצפייה בשולחנות עץ באתר HML

למידע נוסף והצעת מחיר:

צור קשר

טלפון 8723*

מייל sales@hml.co.il

שולחן עץ למסעדה, שולחנות עץ למסעדה
שולחן עץ למסעדה, שולחנות עץ למסעדה
שולחן עץ למסעדה, שולחנות עץ למסעדה

לקבלת הצעת מחיר עבור שולחנות עץ לאולמות אירועים צור קשר

מידע נוסף על תהליך בחירת שולחנות עץ למסעדה