שולחנות עץ למסעדה, איך לבחור ומה צריך לדעת?

שולחנות עץ למסעדה - מה באמת חשוב לדעת לפני הרכישה?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

בחירת גודל השולחן

שולחנות במסעדות מהווים חלק גדול ובלתי נפרד מעיצוב הפנים של המסעדה ולכן יש להתעמק בשאלות שנוגעות לעיצוב השולחנות ומיקומם במסעדה. אם בחרתם שולחנות עץ למסעדה, השלב הבא הוא להחליט על גודלם ומיקומם. שיקולים כמו כמה אנשים יכולה להכיל המסעדה בסרוויס, צריכים להיעשות לפני ההחלטה על עיצוב הפנים, כיוון שמשפיעים ישירות על אופציות הגודל וכמות השולחנות. נהוג למקם במסעדה שולחנות עץ גדולים ובנוסף שולחנות עץ קטנים ובכך להקנות ללקוח חוויה נעימה יותר על ידי ישיבה ליד שולחן בגודל מתאים לכמות האנשים הסועדים.

צורת השולחן

לאחר שאנו יודעים את כמות האנשים שיכיל כל שולחן במסעדה, נותר לנו לבחור שולחנות עץ למסעדה בצורות שונות. שולחנות עץ עגולים גדולים מרשימים מאוד, ולקוחות נהנים לסעוד בהרגשה מרווחת. ישנן אופציות לשולחנות עץ מרובעים או שולחנות עץ מלבניים וניתן לשלב את כל הסגנונות במיקומים נכונים ומתאימים.

מחפש שולחנות עץ למסעדה?

שולחנות עץ ופלטות עץ מבית TRIPLE Z אירופה, איכותיים, מעוצבים במחירים מעולים

בחירת סוג העץ

ישנם סוגי עץ רבים שניתן להשתמש בהם עבור שולחנות עץ למסעדה, באיכויות שונות וגימורים שונים. סוגי עץ שונים ישדרו אווירה שונה כמו גם צבע העץ והגימור שלו. 2 סוגי העצים הנפוצים ביותר בשולחנות עץ למסעדות הם אלון ובוק. בחירת שולחן מעץ מלא למסעדה תהייה ברוב המקרים בחירה יקרה יותר אך תקנה למסעדה מראה איכותי יותר.

דוגמאות לשולחנות עץ בוק ואלון

התאמת השולחן לעיצוב הכללי

חשוב מאוד ששולחנות העץ במסעדה ימשיכו את קו העיצוב הכללי ולא יהיו בולטים מדי בשוני שלהם משאר האלמנטים העיצוביים. יחד עם זאת, כדאי לבחור שולחנות במראה יחסית קלאסי ונטרלי על מנת שישמש את העסק לשנים רבות. מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים הנם עסקים אשר נוטים לבצע שיפוץ כללי כל כמה שנים עקב בלאי ורצון להתחדש. רכישת שולחנות עץ היא הוצאה גדולה לעסק וכאשר שולחנות העץ יחסית ניטרליים ניתן לשלב אותם בכל סגנון עיצובי אחר שהעסק יבצע בעתיד.

לקבלת הצעת מחיר עבור שולחנות עץ למסעדה צור קשר

מידע נוסף על תהליך בחירת שולחנות עץ למסעדה

למידע נוסף והצעת מחיר:

צור קשר

טלפון 8723*

מייל sales@hml.co.il